FAQ

1. Hoe word ik klant bij Nice Dressed?
2. Hoe kan ik iets bestellen bij Nice Dressed?
3. Hoe weet ik of mijn bestelling geplaatst is?
4. Kan ik mijn bestelling annuleren?
5. Hoe weet ik of een product op voorraad is?
6. Hoe zit het met de verzendkosten?
7. Verstuurt Nice Dressed ook naar het buitenland?
8. Is het mogelijk om mijn bestelling op een ander adres af te laten leveren?
9. Hoe en wanneer wordt mijn bestelling verzonden?
10. Kan ik een artikel ruilen of retourneren en zijn hier kosten aan verbonden?
11. Hoe kan ik betalen bij Nice Dressed?
12. Hoe gaat Nice Dressed  om met privacy?
13. Kan ik ook via de e-mail of telefoon bestellen?
14. Ik heb een klacht
15. Mijn vraag staat niet in deze lijst
Antwoorden
1. Hoe word ik klant bij Nice Dressed?

Als u een bestelling bij ons wilt plaatsen, dient u een aantal gegevens in te vullen die we nodig hebben voor de afhandeling van uw bestelling. Wij vragen uw adres voor de bezorging, en we vragen om uw e-mail adres, zodat u een automatische bevestigings-email krijgt van uw bestelling.

Terug naar de vragen
2. Hoe kan ik iets bestellen bij Nice Dressed?

Als u een product op onze site tegenkomt dat u wenst te bestellen, klikt u op de knop ‘Bestel’. U komt dan automatisch in uw winkelwagen terecht. Via uw winkelwagen kunt u  middels de knop 'Afrekenen' naar de kassa toe om uw bestelling af te ronden.

Terug naar de vragen
3. Hoe weet ik of mijn bestelling geplaatst is?

Zodra u uw bestelling heeft afgerond, ontvangt u automatisch een e-mail met alle bestel- en betaalgegevens. Op dat moment weet u dat uw bestelling goed bij ons is aangekomen.

Terug naar de vragen
4. Kan ik mijn bestelling annuleren?

U kunt uw bestelling annuleren door een e-mail met uw bestelnummer te sturen naar info@nicedressed.nl Graag vernemen we dan de reden van uw annulering.

Terug naar de vragen
5. Hoe weet ik of een product op voorraad is?

Op onze site staat bij elk artikel een bestelknop. Als een product niet op voorraad is, dan wordt dat vermeld en is de levertijd iets langer. U dient dan rekening te houden met een levertijd van circa 10 werkdagen. Deze voorraadindicatie is wel een momentopname. Het kan zijn dat een product uit het assortiment is, waardoor het mogelijk kan zijn dat een product niet  besteld kan worden. U krijgt hier dan uiteraard bericht over.

Terug naar de vragen
6. Hoe zit het met de verzendkosten?

Voor het verzendklaar maken, controleren en verzenden van uw bestelling betaalt Nice Dressed de  kosten. Mocht uw bestelling in meerdere delen geleverd worden, dan betaalt Nice Dressed de extra verzendkosten. U hoeft dus niet te betalen voor nalevering.

Terug naar de vragen
7. Verstuurt Nice Dressed ook naar het buitenland?

Nice Dressed verzendt haar producten ook naar het buitenland. Binnen Europa geldt een toeslag van € 2,- verzendkosten . Mocht u buiten Europa wonen, dan geldt een toeslag van € 17,50 verzendkosten.

Terug naar de vragen
8. Is het mogelijk om mijn bestelling op een ander adres af te laten leveren?

U kunt bij uw account een ander afleveradres opgeven. U kunt ons ook een e-mail sturen waarin u verzoekt om het pakketje op een ander adres te laten leveren.

Terug naar de vragen
9.Hoe en wanneer wordt mijn bestelling verzonden?

Uw bestelling wordt in een neutrale verpakking via de TNT Post verzonden. Tegen een meerprijs van € 7,95 kunt u uw artikel ontvangen in een luxe geschenkverpakking.Wij streven er naar om uw bestelling binnen 48 uur na ontvangst van de betaling te verzenden. Dit geldt uiteraard voor voorradige producten.

Terug naar de vragen
10.Kan ik een artikel ruilen of retourneren en zijn hier kosten aan verbonden?

Producten als losse slips kunnen om hygiënische redenen niet geruild of geretourneerd worden. De overige producten, tenzij anders vermeld op onze website, kunt u ruilen of retourneren. U heeft een zichttermijn van 14 dagen. Als deze termijn voorbij is, heeft u de producten definitief gekocht. Binnen deze termijn kunt u de producten in de originele verpakking, voor zover redelijkerwijs mogelijk, gefrankeerd naar ons terugsturen. Wij vragen u wel een begeleidend schrijven bij de zending te voegen, zodat wij weten dat het pakket van u afkomstig is. In deze begeleidende brief graag uw gegevens en het bestelnummer vermelden. Tevens in de brief vermelden of u het artikel wenst te ruilen voor een andere maat of een ander artikel. Mocht u het product retourneren, dan graag uw bankgegevens vermelden zodat wij de terugstorting in orde kunnen maken. De kosten worden binnen de wettelijke termijn van 14 dagen naar u teruggestort. Wij streven er echter naar om dit binnen 1 week na ontvangst van uw retourzending gerealiseerd te hebben.
De kosten van de retourzending zijn voor uw eigen rekening.
Ons retouradres is:
Nice Dressed
Pastoor Bastiaansensingel 65
4711 EE St.Willebrord

Terug naar de vragen
11.Hoe kan ik betalen bij Nice Dressed?

U kunt bij ons betalen via iDeal,  PayPal, Rembours, VisaCard, MasterCard of via de optie ‘vooruit betalen’.
Nice Dressed beschikt over een beveiligde kassa. Dit betekent dat uw gegevens niet zichtbaar zijn voor derden.

Terug naar de vragen
12. Hoe gaat Nice Dressed om met privacy?
Voor het antwoord op uw vraag verwijzen wij u naar de aparte informatiebox onderin de voettekst 'Privacy Statement'.
Terug naar de vragen
13. Kan ik ook via de e-mail of telefoon bestellen?

 U kunt  een e-mail sturen naar info@nicedressed.nl met daarin de opgaaf van de producten die u wenst te bestellen en uw gegevens voor de afhandeling en verzending. Via de telefoon bestellen is niet mogelijk.

Terug naar de vragen
14. Ik heb een klacht

Wij doen ons uiterste best om u snel en goed van dienst te zijn. Heeft u toch een klacht, dan dient u dit zo snel mogelijk te melden. U kunt een e-mail sturen via ons contactformulier .
Omschrijf de klacht nauwkeurig en vermeld duidelijk om welk(e) artikel(en) het gaat, het bestelnummer en de aankoopdatum.

Een klachtenbrief kunt u sturen naar:
Nice Dressed
Pastoor Bastiaansensingel 65
4711 EE St.Willebrord

U krijgt binnen 7 werkdagen antwoord over de afhandeling van uw klacht.

Terug naar de vragen
15. Mijn vraag staat niet in deze lijst

Mocht u een andere vraag aan ons hebben, die niet in deze lijst voorkomt, of mocht uw vraag niet voldoende beantwoord zijn, vult u dan het contactformulier in.

Terug naar de vragen